La candidatura local de Compromís per Torreblanca s’ha reunit amb l’associació de comerciants locals per rebre les seues sol•licituds, al temps que els donàven a conèixer el programa d’animació social, comercial i econòmic de Compromís.
Dimecres, 29, en la seu local de Compromís, va tenir lloc la reunió entre l’Associació de Comerciants i Compromís per Torreblanca, marca electoral amb la que es presenta el Bloc. L’associació va lliurar el llistat de peticions entre el que destaca la petició de trasllat del mercat del dimarts al centre de Torreblanca, canviar el sentit de la circulació del carrer de Sant Antoni, aconseguir un lloc per a reunir-se l’associació i el mantenir una relació directa amb l’ajuntament.
El portaveu del Bloc i cap de llista de Compromís, Carlos García, va explicar que “el canvi del mercat i l’impuls de la relació amb les associacions són mesures que consten explicites en el programa de Compromís per Torreblanca i que també consta la remodelació de la biblioteca vella per a utilitzar com a seu de les associacions locals. A més, estan disposats a estudiar les conjuntament les altres peticions per vore la possibilitat de la seua aplicació”.
Al seu temps, José Antonio Garcia Moliner, número 2 de la candidatura de Compromís, va exposar les conclusions de l’estudi estadístic sobre el turisme local, pas previ a les explicacions de Carlos Garcia respecte al projecte anomenat “Virtual Hotel”, consistent en una agrupació d’apartaments i restaurants que, a través d’una empresa impulsada des del propi ajuntament, oferiria una oferta de lloguer per dies durant tot l’any i que es basaria en les plataformes d’internet.
La reunió va transcórrer en un clima de gran cordialitat i es va mostrar una bona recepció mútua de les propostes realitzades tant per l’associació, com per Compromís.