VALENCIÀCASTELLANO

Miriam Pañella qualifica de positiva la “primera reunió” i afirma que “haurem de definir el què, per a avançar en un possible acord que millore la qualitat de vida dels nostres veïns i veïnes”

La comissió negociadora de Compromís per Torreblanca va iniciar anit els contactes amb el PSPV-PSOE del municipi amb l’objectiu d’explorar la possibilitat de consolidar un govern de progrés i estable que millore la qualitat de vida dels veïns i veïnes de Torreblanca.

La primera de les trobades ha estat qualificada de “cordial i positiva” per la portaveu de Compromís en la localitat, Miriam Pañella, qui ha subratllat que “l’objectiu de Compromís és tractar de consolidar un govern de progrés que genere estabilitat en el municipi, que és el que la ciutadania ha manifestat amb els seus vots”.

Des de Compromís subratllen que “hi haurà més trobades, amb l’objectiu de fixar els punts d’acord programàtics que vertebren un projecte integrador, obert, plural, de futur, que pose en el centre de l’acció política a les persones”. En aquest sentit, des de Compromís subratllen que “allò important per avançar en aquestes negociacions és el què. Definir què volem fer per a millorar el nostre municipi i analitzar els possibles punts d’acord”.

————————————————

CASTELLANO

Miriam Pañella califica de positiva la “primera reunión” y afirma que “tendremos que definir el qué, para avanzar en un posible acuerdo que mejore la calidad de vida de nuestros vecinos y vecinas”

La comisión negociadora de Compromís per Torreblanca inició ayer los contactos con el PSPV-PSOE del municipio con el objetivo de explorar la posibilidad de consolidar un gobierno de progreso y estable que mejore la calidad de vida de los vecinos y vecinas de Torreblanca.

El primero de los encuentros ha sido calificado de “cordial y positivo” por la portavoz de Compromís en la localidad, Miriam Pañella, quien ha subrayado que “el objetivo de Compromís es tratar de consolidar un gobierno de progreso que genere estabilidad en el municipio, que es lo que la ciudadanía ha manifestado con sus votos”.

Desde Compromís subrayan que “habrá más encuentros, con el objetivo de fijar los puntos de acuerdo programáticos que vertebren un proyecto integrador, abierto, plural, de futuro, que ponga en el centro de la acción política a las personas”. En este sentido, desde Compromís subrayan que “lo importante para avanzar en estas negociaciones es el qué. Definir qué queremos hacer para mejorar nuestro municipio y analizar los posibles puntos de acuerdo”.