Comencem un nou repte il·lusionant. Som la “Generació Imparable”, un equip renovat amb esperit de superació i  una mirada positiva i realista. Estem ací per a treballar i dignificar la política municipal. Us escoltem en
reunions obertes i participatives. Creem propostes pràctiques i les traslladem al programa electoral, allunyant-nos de crítiques i d’enfrontaments.
.
El nostre objectiu és el bé comú de les torreblanquines i els torreblanquins. Us proposem un polígon industrial dinamitzador, una plataforma activa per als agricultors defensant la nostra taronja i un producte de proximitat, un turisme sostenible, una agenda cultural atractiva… en definitiva, un ajuntament organitzat i útil. Plantegem xicotetes accions que milloren el dia a dia de la nostra gent i no grans obres faraòniques.
.
El 26 de maig omplim les urnes de somriures. Fem de Torreblanca un referent com a poble. Sentim una altra vegada l’orgull torreblanquí.
 
—————————                                           
 
Empezamos un nuevo reto ilusionador. Somos la “Generación Imparable”, un equipo renovado con espíritu de superación y una mirada positiva y realista. Estamos aquí para trabajar y dignificar la política municipal. Os escuchamos en reuniones abiertas y participativas. Creamos propuestas prácticas y las trasladamos al programa electoral, alejándonos de críticas y de enfrentamientos.
.
Nuestro objetivo es el bien común de las torreblanquinas y los torreblanquinos. Os proponemos un polígono industrial dinamizador, una plataforma activa para los agricultores defendiendo nuestra naranja y un producto de proximidad, un turismo sostenible, una agenda cultural atractiva… en definitiva, un ayuntamiento organizado y útil. Planteamos pequeñas acciones que mejoren el día a día de nuestra gente y no grandes obras faraónicas.
.
El 26 de mayo llenaremos las urnas de sonrisas. Haremos de Torreblanca un referente como pueblo. Sentiremos otra vez el orgullo torreblanquino.  
.

PROGRAMA ELECTORAL (v.006)

.